Media
29-08-2010 19:51:20
Waanzinnige Amy-kloon !




Met een kleine anderhalf miljoen kijkers staat My Name Is ... meteen lekker stevig in de RTL4 programmering op de zater- dagavond. Zo hebben zij een prima tegenhanger ten opzichte van Marc Marie en Beau op SBS6. De teaserfilmpjes tijdens de reklames de afgelopen twee weken beloofden dan ook mooie televisie en zo bleek het ook! Wát heb ik genoten van de show met imitators van bekende artiesten. De formule is volgens mij ten goede aangepast, want er ontstaat intussen wel een beetje "voorrondes-moeheid" is mijn indruk. Fijn is dat ze per avond een stukje voorrondes én meteen de halve finale doen, zodat er direct twee finalisten bekend zijn voor de grote finaleshow. Beter, wat mij betreft en boeiender om naar te kijken. En wat was ze goed hè! De 31 jarige Merante liet al een supergoede voorronde zien en de halve finale was opnieuw van een belachelijk goed niveau! Merante lijkt wel een regelrechte kloon van de échte Amy Winehouse! Je vergeet nog bijna dat ze naast de act ook nog eens zelf, live zingt. Ik weet niet wat dit programma de komende weken nog gaat bieden, maar eerlijk gezegd denk ik dat we klaar zijn: De winnares is bekend. Wel lullig als je met een reeks shows start en dan al meteen de winnaar prestenteert. Dat gebeurde wat mij betreft ooit al eens eerder met deze fantastische act van John Williams in Let's Dance. Helaas liep dat toch nog anders af, wat mij betreft onterecht; John had moeten winnen! Nu maar eens afwachten of ik mijn mening nog moet bijstellen tijdens My Name Is maar als je het mij vraagt; ik denk dat de act van Merante als Amy niet meer zal worden overtroffen!!