Gossip / paparazzi
31-08-2010 12:18:27
J-Bi ?
Ik heb mij vrij lang afzijdig kunnen houden van de hype rondom Justin Bieber. Maar je ont- komt er intussen niet aan om je een mening over hem te vormen. Voor mij is dat niet heel
erg positief want ik vind het maar een overschatte puber met een walgelijk kapsel. Desal- niettemin vallen vooral 8 tot 14 jarige meisjes geloof ik op die gast, die het natuurlijk best goed doet. Gesteund door allerlei hippe artiesten kom je ook een heel eind. Maar nu gaat hij te ver! Dat hij nu het bericht de wereld in stuurt dat hij graag een trio zou willen met de dames Cole (27) en Perry (25) wordt een beetje genant. Alhoewel, je mag best verwachten van een knul van 16 dat de hormonen zijn werk doen dat was voor mij niet veel anders op m'n 16e! Maar er gaan hardnekkige geruchten dat Justin mogelijk homo zou zijn, alleen hij