Buzz Lightyear Laser Blast

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Ik vind het echt heel leuk om te lezen hoe leuk jullie het hebben gehad, maar wat ik niet snap.... waarom zeggen mensen nog steeds EuroDisney? Het park heet al 15 jaar niet meer zo, maar Disneyland Parijs!
Hmmmm, ik stam uit de tijd dat het park net nieuw was en sindsdien was ik er ook nog nooit geweest... Ben dus een beetje blijven hangen in vroeger tijden. Maar je hebt helemaal gelijk, ik zal het aanpassen waar het nog kan en voortaan noemen zoals het is. Naar een Disneyfreak zoals jij luister ik natuurlijk meteen !!
Nou de titel in het filmpje nog.....
Ja... die maak ik denk ik niet opnieuw, maar alle nieuw te verschijnen filmpjes worden aangepast...