Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Lifestyle 17-09-2010 17:25:44

Banana-shoe

Klik voor groter

Waarschijnlijk door een prachtige sketch op onze bruiloft door mijn vriend Gerrit, in combi- natie met deze bananen schoen, kon ik het niet laten om een oude CD van Herman Finkers tevoorschijn te halen. Ik wilde graag het liedje: "Ik zag je staan met een banaan" nog eens horen. Via zoekopdrachten op internet kwam ik niet ver, dus heb ik hier nu voor jullie het fragment én kun je ook het liedje via YouTube beluisteren. Erg grappig, en wat hebben we er een lol mee gehad in de jaren '80!! "... zóoo vreselijk veel van jouwhouwhouwwww..."



Of je kijkt en luistert via YouTube.

En dan moet je deze ook even luisteren: Liefde is vreemd

:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...