Lifestyle
17-09-2010 17:25:44
Banana-shoe

Waarschijnlijk door een prachtige sketch op onze bruiloft door mijn vriend Gerrit, in combi- natie met deze bananen schoen, kon ik het niet laten om een oude CD van Herman Finkers tevoorschijn te halen. Ik wilde graag het liedje: "Ik zag je staan met een banaan" nog eens horen. Via zoekopdrachten op internet kwam ik niet ver, dus heb ik hier nu voor jullie het fragment én kun je ook het liedje via YouTube beluisteren. Erg grappig, en wat hebben we er een lol mee gehad in de jaren '80!! "... zóoo vreselijk veel van jouwhouwhouwwww..."
Of je kijkt en luistert via YouTube.