Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
Marcel op 08 Oktober 2010 - 18:56  §

Hey Erik,
Het wordt wat rustiger in de trouwbussiness dus zojuist wat tijd gevonden om jullie blog eens te bekijken. Ik vond het leuk om te lezen, helemaal die berichten uit onze buurt. Ga zo door zou ik zeggen. Misschien kunnen we nog eens een keer wat voor elkaar betekenen. Groeten van nr. 14

Erik op 08 Oktober 2010 - 19:33  §

Hoi Marcel,

Leuk dat je reageert! Tuurlijk kunnen we nog wel eens wat voor elkaar betekenen. Volgende week woensdag krijgen we (eindelijk) de officiële trouwfoto's en zullen we in een stukje expliciet Globos noemen als de verzorgers van de fraaie ballonnen, speciale huwelijks-bellenblaas, etc... We gaan het zeker nog eens over een leuke banner hebben! Groeten!

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...