Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 13-10-2010 21:54:23

Opname!

Onze zoon is deze week een paar dagen opgenomen in het ziekenhuis. Gelukkig niets naars. Maar gezien de foto's hieronder kun je je afvragen of het allemaal wel goed gaat? Links is mijn hoofd verdwenen en op de andere foto's ziet het er ook al niet zo fraai uit!

Klik voor groter en meerKlik voor groter en meerKlik voor groter en meer

Ging Huug maandag nog als een heel gewoon jochie het ziekenhuis in,
vandaag leek hij meer weg te hebben van een siamese tweeling... Kijk maar:


En als je dan je tijd moet vullen, is de Speelkoffer van de CliniClowns natuurlijk een leuke afleiding. Daarmee kun je allemaal leuke dingen doen en dus ook hele gekke foto's maken en die naar huis verzenden via de mail. Klik maar op de afbeeldingen voor groter en meer!
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...