Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 30-10-2010 11:08:04

Halloween 2010

Vampier VincentHelaas is er vanavond geen Halloween-feest in onze buurt. Sinds dat feest twee jaar geleden door wat rotjongens werd verstoord en de politie niet kwam om de boel te sussen, heeft de organisator van onze buurt de handdoek in de ring gegooid; begrijpelijk maar wel jammer! Gelukkig wordt er in allerlei wijken in Spijkenisse nog wel een feest gehouden met allerlei leuke dingen om te doen of te zien. De grootste activiteit is toch wel de Halloween Tour Groenewoud 2010. Helaas waren we te laat om ons in te schrijven... Gelukkig
is er in Wijkcentrum de Kreek ook een leuk Halloween feest. Zo treedt Vincent de Magiër (Vampier) op, die we kennen uit de Uri Geller shows. Héél toepasselijk, zo'n fijne creep op Halloween. Na zijn optreden is er een spannende lampionoptocht naar het Spookbos... Whooeoeeeee... griezelig! En om alvast in de stemming te komen, hier een leuke clip:

:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...