Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 06-11-2010 21:39:22

Treintjes !!

Klik voor de site

Vandaag even op visite bij opa en oma in Vlaardingen. Bij de plaatselijke Opel-dealer was een actie gaande waarbij ze, om wat meer publiek te trekken, de mensen van Schiespoor hadden ingehuurd. Zij hadden enkele modelspoorbanen meegenomen. Erg leuk! En dan komen de kriebels weer terug die ik als kind had bij treinen. Met mijn foon (Vivaz Pro 8GB) heb ik wat beelden gemaakt, in HD! Da's meteen voor het eerst dat ik een filmpje in HD op YouTube heb geplaatst en dat ga ik dus vaker doen. Kijk en geniet van o.a. de koploper!
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...