Familie
12-11-2010 10:36:11
Intocht from Hell
Néé, natuurlijk niet! We gaan dit jaar heus niet met de kids naar een Horror-variant van de intocht van de Sint... Al wil ik natuurlijk wel heel graag naar de film! Het kan nét niet op het tabblad, maar we gaan morgen naar de intocht van de Sint in HELLevoetsluis. Vandaar !!

