Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Film 22-11-2010 21:42:31

Sint

Klik voor de trailer

Gisteren gezien: Sint, de film. Lang verwacht, eindelijk dus gezien. Ik, als horrorliefhebber was heel benieuwd naar het resultaat. Het werd geen teleurstelling maar een echte horror- film zou ik het niet willen noemen. Spannend was het wel en het gegeven van een monster- lijke Sint, Niklas, die slechts uit de dood herrijst als het op vijf december volle maan is, is natuurlijk prachtig. Ook mooi gevonden hoe je "pakjesavond" ook uit kunt leggen: "Ik pak je.. avond" Al in één van de eerste scènes zie ik een zwarte piet in een schoorsteen, die duide- lijk niet van steen is, wegzakken. Even denk ik nog: "als dít het nivo van de effects is" Maar gelukkig blijft het bij dit incident. Toch moet de regisseur zijn uiterste best doen om ons te laten geloven dat het sneeuwt en koud is op pakjesavond. Steeds heb ik het gevoel dat het in de volgende straat, net buiten beeld, niet gesneeuwd heeft. En tsja, die sneeuwpop is duidelijk van piepschuim. Maar genoeg, we kijken er graag doorheen want deze film heeft prima schrikmomenten en er vindt het nodige steek- en snijwerk plaats. Dat Sint zijn staf ook nog als een soort blikopnener kon gebruiken was voor mij een verrassing! Het was een zeer vermakelijke anderhalf uur. Eenmaal buiten bleek het juist die avond volle maan te zijn. Misschien is het toch maar beter dat dit jaar volle maan niet samenvalt met pakjesavond...
:: bemoeienissen
gerrit op 25 November 2010 - 18:57  §

ja hij was leuk, en ik ben een makkelijke prooi om te laten schrikken.
88| 88|

Erik op 25 November 2010 - 20:08  §

Ben je in die nieuwe bios van Almelo geweest?? ;D

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...