Algemeen
07-12-2010 19:20:41
Kiekeboe!

Een soort van terug van weggeweest. Sinterklaas geviert... Ziek geworden, thuis gebleven; lamlendig en moe voelen... Kunstkerstboom gekocht en al neergezet... En gisteren maar weer aan het werk gegaan. Met een hese, verkouden stem... maar hup! Nog drie weken
tot mijn vakantie van twee weken van Kerst tot en met de eerste week in het nieuwe jaar!