Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Algemeen 07-12-2010 19:20:41

Kiekeboe!

Daar was ik weer!!

klik voor groter

Een soort van terug van weggeweest. Sinterklaas geviert... Ziek geworden, thuis gebleven; lamlendig en moe voelen... Kunstkerstboom gekocht en al neergezet... En gisteren maar weer aan het werk gegaan. Met een hese, verkouden stem... maar hup! Nog drie weken
tot mijn vakantie van twee weken van Kerst tot en met de eerste week in het nieuwe jaar!
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...