Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 27-04-2004 14:30:48

Fox the Fox

Flirting and showing. Iemand een mp3-tje van deze geweldige plaat? Anders moet ik weer vinyl rippen en daar heb ik niet zoveel zin aan :)
Fox the Fox


Update: Ik heb hem al..... heerlijk.

He is glancing romancing candlelight dancing

Giving all he has got cause for the cash he does a lot,
He is party and passion a whole lot of fashion
lalalalala

:: bemoeienissen
Erik op 27 April 2004 - 14:51  §

Volgens mij heb ik 'um ook alleen op 7" vinyl. Ik zal nog eens kijken vanavond... Nice track.

Erik op 27 April 2004 - 22:20  §

Waar staattie op je ftp???

René op 27 April 2004 - 22:25  §

Nog niet, nog even geduld :)

T-Bone op 28 April 2004 - 16:05  §

Supersingel!

Heb je ook 'precious little diamond'... die is ook lekker, heb ik evt. op vinyl/mp3 beschikbaar...

Erik op 28 April 2004 - 19:02  §

Die is niet zo moeilijk te krijgen op MP3, ik heb hem in ieder geval.

René op 28 April 2004 - 22:23  §

@T-Bone: Da's inderdaad ook een hele lekkere maar heb hem zelfs op cd. Althans ik heb alleen het idee dat dat de remix versie (is overigens ook de hit-versie geweest). Ergens heb ik nog een LP liggen waar het origneel op staat. Ik zal binnenkort de pick-up weer eens aansluiten, volgens mij heb ik nog zoveel leuke dingen liggen.

T-Bone op 29 April 2004 - 08:01  §

Ik heb hier nog al mijn ' piratensingels'..... 3300 stuks zo'n beetje. Dit soort postings inspireert weer om door de bakken te gaan... Alleen: zoveel te doen, zo weinig tijd..... (ook leuk - Miquel Brown so many men so little time)

René op 29 April 2004 - 11:19  §

@T-Bone: Ik heb net even door jouw lijst singles gekeken die op jouw site staat. Dat is op zich best een hele interessante lijst en lijkt verdomd veel op de collectie die ik heb, al is die een stuke kleiner (zo'n 2000). Ik ben ook nog bezig om ze allemaal in te voeren, dat is me met de cd's al gelukt maar met de singles gaat het een stuk trager.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...