Fox the Fox

Update: Ik heb hem al..... heerlijk.
He is glancing romancing candlelight dancing
Giving all he has got cause for the cash he does a lot,
He is party and passion a whole lot of fashion
lalalalala
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Volgens mij heb ik 'um ook alleen op 7" vinyl. Ik zal nog eens kijken vanavond... Nice track.
Supersingel!
Heb je ook 'precious little diamond'... die is ook lekker, heb ik evt. op vinyl/mp3 beschikbaar...
Die is niet zo moeilijk te krijgen op MP3, ik heb hem in ieder geval.
@T-Bone: Da's inderdaad ook een hele lekkere maar heb hem zelfs op cd. Althans ik heb alleen het idee dat dat de remix versie (is overigens ook de hit-versie geweest). Ergens heb ik nog een LP liggen waar het origneel op staat. Ik zal binnenkort de pick-up weer eens aansluiten, volgens mij heb ik nog zoveel leuke dingen liggen.
Ik heb hier nog al mijn ' piratensingels'..... 3300 stuks zo'n beetje. Dit soort postings inspireert weer om door de bakken te gaan... Alleen: zoveel te doen, zo weinig tijd..... (ook leuk - Miquel Brown so many men so little time)
@T-Bone: Ik heb net even door jouw lijst singles gekeken die op jouw site staat. Dat is op zich best een hele interessante lijst en lijkt verdomd veel op de collectie die ik heb, al is die een stuke kleiner (zo'n 2000). Ik ben ook nog bezig om ze allemaal in te voeren, dat is me met de cd's al gelukt maar met de singles gaat het een stuk trager.