Familie
30-12-2010 20:50:59
Verjaardagsprogramma

Naast een paar leuke kado's is er meteen een Wii Family Trainer game (mét mat) gekocht van het verjaardagsgeld. Dat was even zweten vanmiddag!! Daarna opnieuw in actie op de bowlingbaan! En tot slot nog samen gezellig uit eten. En nu dan maar uitrusten na de actie!
Klik op de afbeelding voor meer foto's van vandaag...