Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Lifestyle 16-01-2011 09:41:49

Bloeddruk

Klik voor groter

Klik voor groterIk word ook een dagje ouder... (hmmm morgen jarig) en dan kan het nooit kwaad om wat beter op je bloed- druk te letten. Een poosje geleden leek het erop dat mijn bloeddruk wat verhoogd zou kunnen zijn. Eigenlijk voor de lol hadden we onze bloeddruk even gemeten op het werk, en die bleek toch telkens te hoog bij mij. Dus deze bloeddrukmeter van de Bas voor maar 10 euro was natuurlijk gauw gekocht om zelf de boel te kunnen bewaken. Maar het ziet er gelukkig goed uit!
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...