Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
Jay op 26 Januari 2011 - 09:06  §

Dat zat er al jaren aan te komen! Wat een ramp van een electronicazaak was dit! Een typisch gevalletje "Eigen schuld, dikke bult"!

René op 27 Januari 2011 - 13:59  §

Vorige maand moesten we een nieuw strijkijzer hebben. Hadden we er 1 uitgezocht bij de IT's voor 65 Euro maar die bleek niet op voorraad en moest besteld worden. Of we maar even 50 Euro wilden neerleggen als aanbetaling. Dat hebben we gedaan maar na 3 weken was die er nog niet. Ik heb toen mijn geld weer terug kunnen krijgen. Toen ik hetzelfde strijkijzer 's avonds op internet bestelde had ik hem 2 dagen later thuis, totale prijs 38 Euro!

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...