Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Luchtvaart 11-02-2011 14:56:20

Fly like a bird

Dankzij een tweet van Michiel vanmorgen zag ik dit geweldige filmpje van een landend vliegtuig op LAX (Los Angeles International Airport). Je ziet hoe geweldig Los Angeles eruit ziet bij nacht. Van dit soort filmpjes kan ik intens genieten, bijna 7 jaar geleden schreef ik al eens over Daan, Transavia piloot, hij maakte van bijna al zijn vluchten dit soort filmpjes en daar keek ik iedere keer vol verwachting naar uit. Helaas moest hij hiermee stoppen. Dan is dit, op minstens dubbele snelheid afgespeelde, filmpje wel weer kicken...

:: bemoeienissen
Erik op 11 Februari 2011 - 22:35  §

Echt heel cool! Makes me wanna fly!!!!!!

Ronny op 14 Februari 2011 - 12:21  §

He Moathoes. Dagje Schiphol maar weer???
Het oppakken van een oude traditie lijkt me helemaal op z'n plaats.
Groet

René op 14 Februari 2011 - 19:40  §

@Ronny, moeten we zeker een keer weer doen! #zinin

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...