De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.
Het blijkt inderdaad een wat moeilijke quizz deze keer. Schaam je niet als er maar 5 goede oplossingen mogelijk zijn, gewoon inzenden !!
Met medewerking van medeloggers ben ik toch een heel eind gekomen. Ik heb m maar doorgestuurd. Maar, hij was wel erg moeilijk. Enne ik mag toch wel zeggen dat ik een ruime kennis heb van de jaren 80....dacht ik, zucht.
@Henk: Bekijk vandaag in de loop van de dag de antwoorden maar eens. Ik ben benieuwd of de nummers die je niet goed had ook echt 'onbekend' waren.
pfff....5 antwoorden, zelfs daar kwam ik niet toe. Al was wel het eea dat bekend voorkwam, maar ik niet kon plaatsen....
Hmm, ik heb net de oplossingen van de maand april bekeken, en bij nader inzien had ik sommige toch moeten weten...shame on me. De nieuwe snipperquiz...tsja, ik heb nog een paar weken, en aangezien ik toch ziek thuis zit heb ik meteen wat te doen. Goed gemaakt overigens deze quizjes...mooi werk.