Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
tonvanhoof.nl op 30 April 2004 - 08:48  §

Oei, val ik me door de mand zeg.....

Erik op 30 April 2004 - 09:52  §

Het blijkt inderdaad een wat moeilijke quizz deze keer. Schaam je niet als er maar 5 goede oplossingen mogelijk zijn, gewoon inzenden !!

Henk op 30 April 2004 - 10:51  §

Met medewerking van medeloggers ben ik toch een heel eind gekomen. Ik heb m maar doorgestuurd. Maar, hij was wel erg moeilijk. Enne ik mag toch wel zeggen dat ik een ruime kennis heb van de jaren 80....dacht ik, zucht.

René op 01 Mei 2004 - 00:53  §

@Henk: Bekijk vandaag in de loop van de dag de antwoorden maar eens. Ik ben benieuwd of de nummers die je niet goed had ook echt 'onbekend' waren.

tonvanhoof.nl op 01 Mei 2004 - 09:15  §

pfff....5 antwoorden, zelfs daar kwam ik niet toe. Al was wel het eea dat bekend voorkwam, maar ik niet kon plaatsen....

Henk op 01 Mei 2004 - 10:17  §

Hmm, ik heb net de oplossingen van de maand april bekeken, en bij nader inzien had ik sommige toch moeten weten...shame on me. De nieuwe snipperquiz...tsja, ik heb nog een paar weken, en aangezien ik toch ziek thuis zit heb ik meteen wat te doen. Goed gemaakt overigens deze quizjes...mooi werk.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...