Familie
19-02-2011 21:08:37
Feestje!


Vanmorgen kreeg Rik eerst zijn kado's waaronder een nieuwe, stoere fiets! Daarna taart halen voor het bezoek dat allemaal zou komen. Rik wilde een lekkere slagroomtaart! Na het zingen voor de jarige en een stuk taart, was het tijd voor de spellen: "Bal in bakkie" en "De Knuffel-race" Klik op de afbeelding voor een impressie van de spellen. En aan het eind van de middag gezellig samen met de visite patatjes eten met voor Rik: een frikandel speciaal!!