Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 19-02-2011 21:08:37

Feestje!

Dat was wel weer een druk maar o zo gezellig dagje: Rik's verjaardagsfeestje!!

Klik voor groter en nog véél meerKlik voor groter en nog véél meer

Vanmorgen kreeg Rik eerst zijn kado's waaronder een nieuwe, stoere fiets! Daarna taart halen voor het bezoek dat allemaal zou komen. Rik wilde een lekkere slagroomtaart! Na het zingen voor de jarige en een stuk taart, was het tijd voor de spellen: "Bal in bakkie" en "De Knuffel-race" Klik op de afbeelding voor een impressie van de spellen. En aan het eind van de middag gezellig samen met de visite patatjes eten met voor Rik: een frikandel speciaal!!
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...