Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Media 21-02-2011 21:57:46

18 jaar terug!

Oude beelden herleven! 1993: De Opening van de Radiostudio van Twickelstad FM

Ik word geinterviewd!De eerste show live!

Linksboven: Een live interview! Rechtsboven: Mijn eerste uitzending "Weekend Radio..."
Linksonder: Marc Adriani in het midden! Rechtsonder: René doet zijn ding "In de Maat!"

Marc Adriani in het midden...René doet zijn ding In de Maat!

Voor de hele film van de opening klik je hier.
En voor nog meer radio-historie van René en mijzelf, kijk je hier...
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...