Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Film 22-02-2011 23:51:56

Dos filmos!

Klik voor groterKlik voor groter

Soms heb je van die avonden, dan kijk je twee films achter elkaar! Vanavond zagen wij:

The Tourist met Angelina Jolie en Johnny Depp! Een aardige film met fraaie beelden van o.a. Venetië. Depp is -opnieuw- grappig, en blijft een soort piraat. Jolie gaat nét iets teveel voor het mooie plaatje en presenteert zich als een model / diva met een dito -over the top- loopje. Het verhaal is leuk en bij vlagen zelfs ook nog spannend. De ontknoping werd mij nét voor het moment al duidelijk. En ondanks dat de vonken er nou niet bepaald afspatten tussen Angelina en Johnny was het geheel toch heel amusant om naar te kijken!

High Tension is een enge, spannende Franse horrorfilm met veel gore en bloed, wat op zichhelf al een prestatie mag heten. De film bouwt zich prima op en als dan eenmaal het afslachten gaat beginnen zitten we regelmatig op het puntje van onze stoel: de spanning spat van het scherm en de horrorscènes zijn helemaal in orde! In de laatste tien minuten gaat het helaas helemaal mis met deze film. Wát een grote teleurstelling als er een plot- wending komt die totaal ongeloofwaardig is! Erg jammer, want het is eigenlijk een prima horrorfilm die helaas volledig ontspoort en eindigd met een fikse kater...
:: bemoeienissen
Ron op 23 Februari 2011 - 08:27  §

Bij FLAGEN vlagen

Erik op 23 Februari 2011 - 09:02  §

Het was laat...

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...