Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 27-02-2011 11:11:50

Furb is coming!

Klik voor groterKlik voor groter

Ik heb lang stand kunnen houden maar ben uiteindelijk toch gezwicht; voor een huisdier! Ik vond het wel makkelijk geen huisdieren maar de druk is de laatste maanden behoorlijk op- gevoerd. "Leuk voor de kinderen..." "Ach kijk eens wat een lief beestje" en andere verleide- lijke praatjes richtten zich steeds vaker met een bepaalde mate van uitdrukkelijkheid naar mij.... Okééeeejjj, een hamster dan! Die zijn best grappig en zijn tijdens een vakantie nog wel uit logeren te sturen. Bovendien gaan ze niet heel veel langer mee dan twee jaar. Via marktplaats een leuke kooi gescoord met een buizenstelsel en twee kleine filialen voor de hamster. Wel zo diervriendelijk! En middels onze plaatselijke hamsterfokker willen wij nu graag een wildkleurige russische dwerghamster adopteren. De naam is al gekozen: Furby!

En vervolgens maar afwachten of we nog wel rustig een filmpje kunnen kijken, of dat Furb als een gek in zijn rad aan het rennen is als het beest 's avonds juist op zijn actiefst is...
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...