Familie
01-03-2011 22:33:15
Happy hamster!

Eindelijk!!! Althans, dat vinden vrouw en kinderen... onze dwerghamster is gearriveerd! We hebben een huisdier! Het is wél een schatje. Op dit moment is het beest zijn nieuwe om- geving aan het verkennen. In alle voorbereidingen de afgelopen dagen is vrouwlief naar de dierenwinkel gegaan waar zij zich liet adviseren over spullen die nodig zijn voor een happy hamster. De rekening loog er niet om, maargoed, ze wil graag goed zorgen voor The Furb. Toen we vanavond met ons "reiswiegje" ons beestje kwamen halen bij de fokker, zag hij meteen dat we speciaal hamster-wol hadden gekocht. Niet doen! was zijn advies... Ham- sters kunnen er volgens hem in verstrikt raken met allerlei nare ontknopingen tot gevolg. Meteen somde hij nog meer spullen op waarvan hij dacht dat we die dan vast wel ook aan- gesmeerd hadden gekregen. En jawel, we scoorden bijna 100% Op het hamstertoilet na. Mijn vrouw voelde zich meteen behoorlijk opgelicht, alleen voor het geld! Gelukkig kunnen we nog enkele ongeopende artikelen terugbrengen naar de dierenwinkel aan de Akkerhof in Spijkenisse. Van de fokker kregen we een informatieblad mee met tips om je hamster vrolijk en gezond te houden. Daar gaan we ons vanaf nu aan houden! Lang leve The Furb!