Algemeen
03-03-2011 18:50:59
HNY

Vanmiddag was ik weer eens even voor een vergadering in Rotterdam, pal tegenover Hotel New York. Altijd weer leuk om daar even rond te lopen, zeker met dit prachtige weer! Alleen jammer dat de vergadering binnen was; in het gebouw links naast Hotel New York op de foto. Maar op de 24ste verdieping heb je dan weer wél een prachtig uitzicht over de stad!