Familie
11-03-2011 10:38:11
FF Weg!

Lekker hoor! Er eventjes saampjes tussenuit piepen. Met dank overigens aan Lidl, want door een bon met een aanbieding van hen hebben we de knoop doorgehakt. Vanmiddag lopen we dus lekker over het dek van het schip, uitkijkend over de haven van IJmuiden en de Noordzee... Even later schuiven we aan bij het diner buffet en kunnen we 's avonds de verschillende soorten entertainment opzoeken. Lekker slapen in een hut met twee bedden naast elkaar met uitzicht over zee en dan morgenochten starten met een lekker ontbijt aan boord. Met de bus naar het centrum van Newcastle en dan maar wat rondslenteren. Terug aan boord staat er weer een heerlijk buffet op ons te wachten en uiteindelijk stappen we zondagochtend van boord, maar niet voordat we genoten hebben van het ontbijtbuffet. Nog even wat spullen bij elkaar pakken, paspoorten niet vergeten, en dan gaan we! Schip ahoy!