Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 13-03-2011 22:06:30

Nice Trip!

Wij hadden een erg leuk uitstapje naar Newcastle dit weekend!

Klik voor groter

Het is zeker een aanrader; Zo'n mini cruise van IJmuiden naar Newcastle. Ookal lijkt het kort, er is genoeg te doen aan boord van het schip en een dagje in een typische Engelse stad is heerlijk! Lekker wat rondlopen: winkelen, oude gebouwen bekijken, ergens koffie drinken, etc... Het is teveel om te vertellen, dus kijk lekker mee met de film van onze trip...
:: bemoeienissen
Jay op 14 Maart 2011 - 08:51  §

Ookal.. Leuk filmpje! Mooie beelden!!

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...