Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Algemeen 15-03-2011 19:03:45

Buurlam isLam

Onze buren hebben een logeer-lammetje...

Klik voor groter

Ach zo leuk: een lammetje bij de buren! Omdat het beestje één van een drieling is, en ma schaap niet goed voor haar kroost kon zorgen, wordt het beest door de buren gevoederd, uitgelaten en verzorgd. Dat geeft natuurlijk het nodige bekijks! Ze noemen het lam Black Beauty, afgekort tot BB. Al snel werd de afkorting door de buurman omgedoopt naar BBQ! Sneu is wel dat het beest niet goed op de voorpoten staat. Dit lam is lam maar wel halal.
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...