Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Media 19-03-2011 17:01:53

Respectloze adds

Klik voor groterSoms vind ik de advertenties bij een filmpje niet helemaal gepast. Heftige beelden van de tsunami in Japan en dan meteen een adver- tentie over unieke vakanties aan de Middel- landse Zee. Moet dat nou? Even lekker laten weten dat het allemaal nog wél zonnig en rustig is langs de kust bij de badplaatsen in Spanje, Frankrijk, Italië, etc... Welja, wrijf het die Jappanners het er nog maar eens in...
Leuzen als: "De enige straling aan de Mid- dellandse Zee is zonne-straling..." kunnen
we Klik voor groterdan zeker ook nog wel verwachten? En dan heb ik de advertenties die ik voorbij zag komen over een lagere energienota zelfs nog maar weggelaten uit respect voor de ellende in Japan... Over een oerhollands woord als "negerzoen" vallen we meteen uit respect (lees angst) voor de medemens... Maar dit kan dus gewoon! Waar moet het toch heen met deze wereld? Ik denk dat we de natuur- rampen over onszelf afroepen. En nu even Lybië binnenvallen... voor de goede zaak..?
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...