Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 22-03-2011 18:02:13

Belabberd

Vanmorgen ziek van het werk terug naar huis vertrokken...

Klik voor grotere belabberdheid

Het begon gisteren: een soort kramperig, weeïg gevoel in de buik en water in de mond... zoals je dat misschien wel kent als je dreigt te moeten overgeven. Ik begreep dat je dat "hartwater" noemt. Hoofdpijn en soms een misselijk gevoel. Ik denk een virus wat mij intussen behoorlijk ontregelt. Ik blijf maar gapen en voel allerlei pijntjes en krampen van binnen. Even lekker slapen lukt met al die onrust in je lijf ook niet zo best. Uitzieken dus!
:: bemoeienissen
Jay op 23 Maart 2011 - 09:02  §

Beterschap!! Misschien helpt een nummer van The Cure.... ;)

Erik op 23 Maart 2011 - 10:05  §

"Boys don't cry" zeker... :P

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...