Familie
22-03-2011 18:02:13
Belabberd

Het begon gisteren: een soort kramperig, weeïg gevoel in de buik en water in de mond... zoals je dat misschien wel kent als je dreigt te moeten overgeven. Ik begreep dat je dat "hartwater" noemt. Hoofdpijn en soms een misselijk gevoel. Ik denk een virus wat mij intussen behoorlijk ontregelt. Ik blijf maar gapen en voel allerlei pijntjes en krampen van binnen. Even lekker slapen lukt met al die onrust in je lijf ook niet zo best. Uitzieken dus!
