Showbizz
25-03-2011 14:59:50
Oude meuk !
Soms kan ik het niet laten. Bassie weet de laatste tijd prima uit het nieuws te blijven... en dat maakt soms angstig. Op zijn site zie ik dat hij deze perio- de veel optredens heeft in België. Fijn! Maar ik zag ook dat Bassie blijkbaar nog enkele dozen met oude cassettebandjes op zolder heeft staan. Hij ver- koopt ze via de webshop voor slechts 3 euro. LP's (vinyl) alleen nog via MP.
Bassie heeft in elk geval 1 volger op Twitter, misschien mag jij z'n vriendje zijn... Mij zal hij niet zo gauw accepteren na een toestand met advocaten en een dreigende rechtszaak. Klik hier voor de Bassie Radar Story... En nog steeds optreden ziet er steeds sneu-er uit!