Media
03-04-2011 11:30:48
Sing Off-screen
De talentenjacht The Sing-Off van presentatoren Tooske Ragas en Danny de Munk is zaterdagavond naar een nieuw dieptepunt gezakt. Volgens Stichting KijkOnderzoek keken er zaterdag slechts 397.000 mensen naar het SBS 6-programma. Kijkers blijven de show dan ook in de steek laten. Eerder deze week werd al bekend dat The Sing-Off officieel een flop was omdat SBS 6 het programma twee wekenvroeger van de buis haalt dan oorspronkelijk gepland. Bron: Fok.nl.
We hebben één keer gekeken, drie weken geleden. Op zich een prima prestatie wat de kan- didaten neerzetten, maar qua show sprak het niet erg aan. Onze irritatie over de presentatie nam al snel de overhand. Beiden, maar met name Danny de Munck moet dit dus niet gaan doen. Ze denken daar bij SBS6 dat iedereen die bekend is in Nederland, wáárvan dan ook, ook geschikt zal zijn als presentator. Het lukt maar weinigen om de sympathie van de kijker te krijgen. Overigens stoor ik mij sowieso aan al die bekende Nederlanders die zo nodig een show moeten presenteren.