Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 24-04-2011 20:02:47

Paasijs

Klik voor groter en meer

Klik voor groter en meerLekker hoor! Op Eerste Paasdag in het
zonnetje over de boulevard van Scheve-
ningen slenteren. Standwandelen, ijsje
eten, even de zee voelen en live muziek
luisteren. Het was heerlijk ontspannen
middagje uit. En al behoorlijk druk op
het strand.
Huug ging de hoogte in en
vermaakte zich ook prima! En dan krijg
je ook nog eens een lekker kleurtje als
je gezellig samen zo'n dagje op stap
bent geweest! Wáár is de after sun...?
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...