Algemeen
03-05-2011 19:26:52
Märklin (2)

Al eerder schreef ik over mijn oude elektrische trein en dat ik mijn roeping ben misgelopen want ik wilde als kind altijd treinmachinist worden! Deze week kreeg ik via via een oude ca- talogus onder ogen met allerlei trein-spullen van Märklin. En ja hoor, ook mijn geliefde lok, de 1212, stond er in! Vroeger kon ik uren bladeren in zo'n blad en wegzwijmelen over aller- lei treinstellen, wissels en mooie treinbanen met grote stations en vooral heel véél sporen! En als ik nu, zo'n 35 jaar later, de bladzijdes opnieuw weer omsla dan kan ik dat gevoel van toen bijna weer even ervaren... Mooie nostalgie! Klik op de afbeelding voor meer plaatjes.