Fun
05-05-2011 16:12:18
Geen Banaan Schat!

Dan neem je een clip op met een parodie op "Afscheid" van Glennis Grace
(en Volumia) en je noemt het: Geen Banaan. Kijk hier voor de clip!
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Ja, ik zag het. Wat een vent zeg! Glennis liet zich niet van de wijs brengen!
Glennis maak je niet gek......!
Grijp je kans....Glennis Grace bij Correct.
[iturl.nl]