Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Nieuws 20-05-2011 15:02:11

Whazzup with de Sint??

Op Nederland 1 wordt zaterdagavond een extra uitzen- ding van Het Sinterklaasjournaal uitgezonden. Wat er precies aan de hand is, wil een woordvoerder van de NTR niet zeggen. "Gezien de ontwikkelingen is het op dit moment niet mogelijk nadere mededelingen te doen." Of we ons zorgen moeten maken over de ge- zondheid van Sinterklaas, weet de woordvoerder niet. Het journaal wordt om 19.50 uur uitgezonden op Nederland 1. Bron: Nu.nl.
:: bemoeienissen
Ron op 21 Mei 2011 - 12:49  §

[iturl.nl]

Erik op 21 Mei 2011 - 13:13  §

Ja ik zag het ook... Jammer want dit was toch wel de echte Sint!
En dat iemand uit de familie Flodder het nu moet overnemen???

Keessie

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...