Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
BLOGT.NL op 01 Mei 2004 - 17:28  §

Ik ook niet ;-)
[www.blogt.nl]

Henk op 01 Mei 2004 - 18:27  §

Goed bezig, jongens, goed bezig!

tante neel op 01 Mei 2004 - 19:34  §

Woooow really impressive...thumbs up!!!

Erik op 01 Mei 2004 - 19:44  §

Zoals gezegd; Wij klagen niet :D

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...