Film
20-06-2011 20:35:33
Nachtbraken met Harry

Zojuist oppas geregeld en gereserveerd: De Harry Potter Marathon tijdens de primère- nacht van deel 2 van HP And The Deathly Hallows. We beginnen op 12 juli om 21:00 uur met een opfrisser, namelijk het eerste deel in 2D. En dan, om 00:01 uur op 13 juli zien we deel twee in 3D ! Dat wordt dus een latertje dat we doorbrengen in bioscoop Arcaplex in
Spijkenisse. Als HP-Fans kun je dit nog maar één keer meemaken, zo'n magische nacht!