Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Film 04-08-2011 23:42:40

Walkers

The Walking DeathAch wat hebben we de afgelopen avonden genoten van de serie The Walking Dead. Een hele aardige horror-serie over zombies en een groep mensen die proberen uit handen te blijven van de vlees-etende, lopende doden. Eenmaal gebeten door een zombie ga je dood maar een virus, bacterie of iets anders zorgt ervoor dat de hersenstam na enkele uren op- leeft waardoor alleen de functie om te kunnen bewe- gen en de zucht naar vers vlees wordt geactiveerd. Een spannend verhaal met boeiende personen en verhaallijnen. We keken de slechts 6 afl. uit het 1e seizoen achter elkaar. Seizoen 2 gaat in oktober van start in de VS en dan kunnen we verder genieten... Helaas dan telkens wachten na iedere aflevering...
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...