Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Film 12-08-2011 00:05:20

Deadgirl is Cool!

Klik voor groterOké, ik hou het kort, maar als je een werkelijk verrassende, bizarre en fascinerende horrofilm wilt zien, kijk dan Deadgirl. Wat zal ik erover zeggen? Het is een soort zombiefilm, maar totaal anders dan we zijn gewend. Met enge momenten en opbouwende spanning, bloed, (seksueel) geweld maar met een bizarre psychologische twist! Het verhaal verveelt nergens en zelfs als er aan het eind veel open eindjes blijven, vergeef je dat de makers en telt de zeer spannende anderhalf uur die je dan achter de rug hebt zwaarder. Nu maar hopen dat deel twee volgt, want dat is toch wel noodzakelijk om de open ge- bleven gaten in te vullen. Dat laatste is overigens wel een heel toepasselijke uitspraak gezien alle zieke gebeurtenissen in dit prima horror-werkje! De trailer moet je even zien!
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...