Nieuws
31-08-2011 20:23:17
Snelwegsniper
Het is best wel spannend op de snelweg de laatste tijd: haal ik het stuk tussen werk en thuis zonder beschoten te worden? Zelf rij ik dagelijks door "besmet" gebied en kan dus zomaar mijn achter- of zijruit springen. Ik ben voorbereid en weet al precies wat ik zal doen: even schrikken dan snel de auto aan de kant zetten en 112 bellen. Op dit moment haal je zeker weten meteen de landelijke pers! De politie is zenuwachtig op zoek naar de snelweg-sniper en gaat nu eindelijk de camera's boven de snelweg inzetten. Maar ja, hoe doe je dat? Die camera's kunnen volgens mij niet uren of dagenlang beelden blijven opslaan. Dan zet je dus een paar politiemensen achter een muur van monitoren met de livebeelden van de "verdachte" snelwegen. Zo hoopt men nu op een heterdaadje: live beelden van een schutter die opnieuw een ruit aan barrels schiet! En nu blijken een aantal meldingen niet om de schutter te gaan maar om steenslag! Of de schutter moet nu met steentjes aan het schieten zijn via een blaaspijp of zoiets. Het blijft spannend én opletten. Er is 10.000 euro
te verdienen met de gouden tip. Het begint intussen wel wat te lijken op Mr. X. in de 53j8.