Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 25-09-2011 16:55:51

Halloween 2011

We zijn ons alweer aan het oriënteren voor Halloween 2011. Vorig jaar hadden we een optreden van Vampier Vincent en een ware spooktocht, georganiseerd door Wijkcentrum De Kreek. Dit jaar hebben we de kids alvast ingeschreven voor
de Spooky Maaswijk Halloween Tour! En natuurlijk kijken
we verder rond want je weet maar nooit of er misschien wéér ergens een eng spookbos wordt gemaakt! Maar de SMH-Tour belooft toch zeker weer een spektakel te worden! Woehoeee!
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...