Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Lifestyle 11-01-2012 18:37:55

Dump-prIJs

Gewaagde combinatie: Roomijs met drop!!

Klik voor groter

Ik had dit nog niet eerder gezien: dropijs. En aangezien ik van (zoete) drop én van ijs houd, lijkt mij dit de ultieme uitdaging! Of het smaakt, ik denk het wel! En dan ga ik er voor het ge- mak vanuit dat het niet om zoute drop gaat dat ze mengen met ijs... Bij Supercoop kun je
nu dus twee bakken van één liter voor slechts 2 euro kopen! En dat zet mij aan het denken: wáárom deze dumpprijs? Is de smaak geflopt? Was dit toch niet helemaal waar het Neder- landse volk op zat te wachten? Hangt het product, dat met de feestdagen fors is ingekocht intussen "tegen de datum aan?" Dé kans om kennis te maken met deze combinatie is het wél, alleen ik mag niet meer zoveel snoepen... Goede voornemens, je weet wel... Maar als er iemand is die mij iets kan vertellen over deze gewaagde smaak, ik hoor het graag!!
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...