Media
15-01-2012 11:47:11
Wat Als....

Nieuw programma bij RTL4: Wat Als... Briljant! Heerlijke humor met verrassende
situaties. Vooral de scène "Wat als de politie zich verveelde..." vond ik geweldig!
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.