Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Showbizz 18-01-2012 10:53:52

Clownsverheerlijking

BassieRadarPolle van Duuren, Vlaardinger en samen met zijn vrienden nog altijd groot fan van Neerlands beroemdste clown en acrobaat, heeft het plan opgevat om een mooi standbeeld in het centrum van Vlaardingen te plaatsen, de stad waar het duo vandaan komt en waar Bassie nog altijd woont. De Vlaardingers hebben nog geen contact gehad met hun jeugdhelden, maar zijn er van overtuigd dat ze het een mooi plan vinden. Misschien dat niet alle inwoners het er mee eens zijn, maar dat is onterecht, aldus de heren. Over hoe het beeld er uit zou moeten komen te zien hebben de heren ook al nagedacht. Er zijn verschillende ideeën de revue gepasseerd. Zoals het beeld van roestvrij staal laten maken, behalve de neus van Bassie. Dat zou wel grappig zijn. Bron: Metro.

Ik denk ook dat het goed is om een plaats te hebben waar kinderen en volwassenen naar- toe kunnen om hun clownstrauma te verwerken. Zo'n roestvrijstalen beeld met een roestige clownsneus -hoe symbolisch en ik zeg het trouwens ook al jaren- is natuurlijk een heerlijke plek om je af te kunnen reageren met een doosje scharreleieren. Want een ei heeft Bassie al wel vaker tegen zijn hoofd gekregen in Vlaardingen! En er zijn dus héél véél meeuwen in Vlaardingen... Mooi!
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...