Nieuws
25-01-2012 14:47:30
Kou komt eraan!

Intussen verdwijnen de meeste scenario's vanaf aanstaande zondag onder nul. Daarna zeker een week dag en nacht onder nul, dus schaatsen op natuurijs wordt dan mogelijk!
En heel stiekem hoop ik op een paar dagen fikse sneeuw... gewoon, omdat dat nu eenmaal hoort in de winter! Even alles helemaal ontregeld in het land... Leuk!