Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Media 26-01-2012 12:06:33

Beau's Battle

Wie gaat winnen vanavond? De film Avatar vs. The Winner is

Klik voor groterKlik voor groter

SBS6 pakt vanavond uit met een grote show van de hand van John de Mol. Wellicht is voor de wat ongelukkige donderdag gekozen om het kijkcijfergeweld door RTL4 in het weekend te omzeilen. Deze show moet alle kans krijgen om in de voetsporen te raken van The Voice, als we Beau moeten geloven, gisteren bij DWDD. Méér dan 1 miljoen kijkers is dringend gewenst, anders is het een flop! Een strop voor John en opnieuw een klap in het gezicht van Beau. En laten we niet vergeten dat ook Jeroen van der Boom meedoet in deze battle. Hem zie ik toch vooral als zanger en niet als presentator, dus ook voor hem zou een mislukking een setback kunnen worden als hij deze ambitie verder zou willen uitbouwen. Over Beau is veel gezegd op XOOX en doorgaans niet vanuit sympathie, integendeel! Toegegeven, de site van The Winner is heeft veel weg van The Voice en ziet er dus ook gelikt uit. Maar dan de andere speler in de ring: Avatar! Een geweldige film die je gezien moet hebben. Sterker nog; al heb je hem al gezien, wellicht (net als ik) in de bios en in 3D, dan wil je hem vast nog wel een keertje zien. RTL doet het slim: een TV première van een sterke film naast het debuut van een nieuwe spelhow programmeren. Ik ben werkelijk benieuwd wie deze battle zal winnen. Ik zet in op een close finish waarbij Avatar uiteindelijk wint! En omdat ik Avatar al heb gezien zal ik vanavond dus denk ik... juist, de stad in gaan, want het is hier koopavond!

Kijkcijfer update: Avatar 1.235.000 kijkers | #TWI 1.080.000 kijkers.
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...