Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Algemeen 29-01-2012 16:21:53

Holy Moly!

Wordt er nou een achtbaan gebouwd in Spijkenisse?

Klik voor groter en meer

Helaas niet, al lijkt de structuur er soms wél op. Het is het in aanbouw zijnde Evangelie Centrum van De Levende Steen gemeente. Binnenkort, want de bouw gaat snel, zal hier naar hartelust gepredikt worden. Want daar kunnen ze wel wat van bij de Levende Steen! Een religieuze rollercoaster, dát zal het waarschijnlijk wel worden! Toch jammer...
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...