Algemeen
29-01-2012 16:21:53
Holy Moly!

Helaas niet, al lijkt de structuur er soms wél op. Het is het in aanbouw zijnde Evangelie Centrum van De Levende Steen gemeente. Binnenkort, want de bouw gaat snel, zal hier naar hartelust gepredikt worden. Want daar kunnen ze wel wat van bij de Levende Steen! Een religieuze rollercoaster, dát zal het waarschijnlijk wel worden! Toch jammer...