Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 30-03-2012 15:26:17

De kas in...

Kom in de kas

En we hebben al een mooie route uitgestippeld voor morgen: Kom in de kas! Hier in onze omgeving is vanalles te zien en te doen: Schapen en lammetjes knuffelen, bijen kijken en hoe honing wordt gemaakt, een molen bekijken, speurtocht, melkrobots bekijken, paprika- & andere groentekwekerijen bezoeken, etc. Dat wordt een drukke zaterdag in & om de kas!
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...