Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Fun 17-05-2012 17:44:24

Blauw rechts!

Tofik Dibi

Ik heb helemaal niets met Tofik Dibi. Ik vind het maar een vervelend mannetje met grote woorden terwijl hij het charisma heeft van die groene teletubbie. Groen Links; eventjes in rep en roer over zijn kandidatuur voor het lijsttrekkerschap, maar naar buiten toe blijft men uiterst beheerst. Jolande Sap was eerst wel even geschrokken maar door Dibi ook eens een verzetje, vanuit zijn zichzelf overschattende ambities te gunnen, ligt zij nu mooi op kop! Kortom, Dibi lijkt nu al knock out! En met een leus als Bam! kon ik het natuurlijk niet laten...
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...