Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Nieuws 21-06-2012 18:37:02

O o o onweer!

In afwachting van het onweer van vanavond! Hier in Spijkenisse is alles nog rustig.

Klik voor groter

Om alles bij extreem weer en onweer goed in de gaten te houden is het een aanrader om eens op Onweer Online te kijken. Ik hoop op spektakel al lijkt de heftigheid nu een beetje
af te nemen boven België... Dat zou wel heel erg jammer zijn! Laat de bui maar komen!
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...