Muziek
25-08-2012 17:40:18
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.
Sorry.... Maar die klacht hoor ik vaker van vrienden en collega's, vandaar dat ik nu bijna alleen nog maar tegen onbekenden speel,iedere haakt af.
Je mag trouwens weer, het is 15-0 ![]()
Ho Ho... Intussen is het toch maar mooi 19 - 1 !! En ik haak niet af hoor ![]()