Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
René op 25 Augustus 2012 - 18:27  §

Sorry.... Maar die klacht hoor ik vaker van vrienden en collega's, vandaar dat ik nu bijna alleen nog maar tegen onbekenden speel,iedere haakt af.

Je mag trouwens weer, het is 15-0 ;-)

Erik op 26 Augustus 2012 - 10:32  §

Ho Ho... Intussen is het toch maar mooi 19 - 1 !! En ik haak niet af hoor |-|

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...